O výdavkoch na reklamu, propagáciu
„Verejnosť je zavádzaná mýtami o korumpovaní lekárov farmaceutickými spoločnosťami. Slovenská asociácia farmaceutických spoločností orientovaných na výskum a vývoj proti týmto dezinformáciám bojovala a bude bojovať“- takto zdôvodnili jej zástupcovia stretnutie s novinármi. Išlo im najmä o výkazy farmaceutických spoločností o výdavkoch na reklamu, propagáciu a nepeňažné plnenie. Argumenty si vypočula aj Lýdia Mrázová.
Výkazy farmaceutických spoločností Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
101302111110;mrazova;farmafirmyareklama Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Čas ukáže, či táto zmena zákona naozaj pomôže odlišovať striktne výdavky na reklamu, propagáciu a nepeňažné plnenie- teda účasť lekárov na kongresoch.
Lýdia Mrázová