Ak pacient nie je spokojný s poskytovaním zdravotnej starostlivosti, môže sa dovolávať pomoci a nápravy vo viacerých inštitúciách...
Ak pacient nie je spokojný s poskytovaním zdravotnej starostlivosti, môže sa dovolávať pomoci a nápravy vo viacerých inštitúciách: priamo u poskytovateľa zdravotnej starostlivosti, či jeho zriaďovateľa; na Úrade verejného zdravotníctva; na Úrade pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou; na ministerstve zdravotníctva; na lekárskej komore či komore sestier a pôrodných asistentiek- samozrejme každý má vlastné kompetencie. Soňa Juriková oslovila predsedníčku Asociácie na ochranu práv pacienta, JUDr. Evu Madajovú, pretože ju zaujímalo, akú pomoc pacientom poskytuje toto združenie.
Hlas pacienta - 2. časť Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.