Mestá sú „prepchaté“ bilbordmi, majú však problémy s ich odstraňovaním.
Stovky bilbordov zapĺňajú ulice miest a vyslúžili si nelichotivé pomenovanie „vizuálny smog“. K veľkoplošným plagátom pribudli aj megabordy a ďalšie pútače rôznych tvarov a veľkostí. Vo vyspelých európskych mestách ich zďaleka toľko nenájdeme. Dokážu a vôbec chcú šéfovia našich radníc očistiť mestá od enormnej reklamy? Téme sa venuje Slávka Šindelářová.
Reklamný smog „zašpinil“ naše mestá Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Podľa novely stavebného zákona, ktorá začne platiť od 1. januára 2015, musia načierno postavené pútače ich vlastníci do dvoch rokov odstrániť. Ak nie, má právo tak urobiť samospráva.