Optimisti a pesimisti

Optimisti a pesimisti

Sme viac optimisti alebo pesimisti? A aký vplyv to má na naše nákupy?

Strata zamestnania, nedostatok peňazí, zhoršenie zdravia a ďalší rast cien. To sú najväčšie a najčastejšie obavy Slovákov pri pohľade do budúcnosti. Tomu prispôsobujeme aj svoje nákupné správanie a spotrebu - teda to, ako často, kde a čo vkladáme do košíka. Asi neprekvapí, že pesimistických a obávajúcich sa spotrebiteľov je väčšina - až 86%. Zvyšok sú optimisti, ktorí posúvajú spotrebu potravín či drogérie smerom dopredu a nákupy si aj užívajú - nuž - zdá sa, že peniaze nás robia šťastnejšími. Viac už Michal Čabák:

Optimisti a pesimisti Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Michal Čabák

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame