Internacionalizácia alebo vstup na zahraničný trh

Internacionalizácia alebo vstup na zahraničný trh

Vstupom do Európske únie sa našim podnikateľom otvorili nepoznané príležitosti. Podnikať na zahraničnom trhu však nie je také jednoduché. Veľkí hráči disponujú väčšími možnosťami. Čo ale malí a strední podnikatelia? Pokračuje Marcel Hanáček.

Internacionalizácia alebo vstup na zahraničný trh Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Napriek tomu, že podnikatelia môžu pri vstupe na zahraničný trh využiť viacero druhov podpory, dôležitý je nápad a schopnosť orientácie na zahraničnom trhu. Všade chcú kvalitu a všade ide o čas, cenu a tiež o to, aby firma dodržala zmluvu.

Autor: Marcel Hanáček; Foto: PIXABAY/StartupStockPhotos

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame