Mladí sa púšťajú aj do podnikania, ktoré ešte nie overené, veria svojmu nápadu.
Presadiť sa v zahraniční je súčasťou vízie mnohých slovenských firiem, aj začínajúcich. Niektoré dokonca začínajú najprv tam, za hranicami Slovenska. Internet a inovatívne technológie voľbu firmám, či pôsobiť doma alebo v zahraničí, uľahčuje – hlavne tým mladým inovatívnym aj to, aby začali s podnikaním, ktoré nie ešte overené – takzvaným start-upom. Na jej štart sa snažia získať financie, a to, priznajme si, ide jednoduchšie v zahraničí. Snom technologických start-upov je dostať sa do USA – predovšetkým do Silicon Valley. Každý väčší trh je však pre ne výzvou. Kde – na akých zahraničných trhoch majú slovenské start-upy šancu uspieť a ako na to, zisťovala redaktorka Martina Karmanová.
Start-upy a zahraničné trhy Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.